Duizendschoon 1T, Hendrik-Ido-Ambacht
Bouwjaar: 1974 · Hendrik-ido-ambacht
3 berichten
-
jessem · vanaf 1997
Dit huis heeft veel voor ons betekend. Van 1997 tot 2008 was het ons thuis.
-
arie_db · tot 2000
Dit pand heeft me veel gebracht. mijn partner en ik hebben hier onze beste jaren gehad, van 1982 tot 2000. Ik denk er nog regelmatig aan terug.
-
robin_68
Ik heb gehoord dat dit ooit Café De Gouden Ploeg heette. Klopt dat? Ik zoek meer informatie.
