Demkaweg 11J-E, 3555HW Utrecht
Utrecht
7 berichten
-
pauline_59 · 1932–1943
Er woonde hier een meneer Ruiter die altijd zijn oranje fiets voor het raam zette. In de jaren 90 was dat. Kent iemand hem?
-
danivd · tot 1954
via via
Mijn tante was buurvrouw van de mensen op dit adres. Ze spraken elkaar dagelijks en zijn tot op de dag van vandaag vrienden.
-
joost1975 · 1909–1918
Er woonde hier een man die altijd vroeg opstond en zijn stoep veegde. Elke ochtend, weer of geen weer. Kent iemand hem?
-
froukje_54 · vanaf 1930
via via
Mijn schoonvader woonde hier voor hij bij ons introk. Een mooie rustige plek, zei hij altijd. Ik begrijp waarom.
-
frede · 1945–1951
via via
Een goede vriend van ons gezin woonde hier. We kwamen er altijd op nieuwjaarsdag. Dat was de gewoonte.
- diana1952 · 1910–1931
-
vic_89 · tot 1945
Dit was ons logeeradres bij mijn vrouw. Ik ben in 1917 hier komen wonen en heb er de mooiste tijd van mijn leven gehad.
