Celebesstraat 1-G14, Hengelo
Hengelo
6 berichten
-
yvetteo
Weet iemand of er hier vrkeger een waterpomp of een put in de straat stond? Ik ben bezig met een historisch kaartje.
- anja1985 · vanaf 1900
-
veradb · tot 1948
Mooie herinneringen aan dit huis. In 1935 zijn we hier komen wonen. We hadden een bruine golden retriever die altijd voor het raam lag te snoozen. De buren kenden hqar bij naam.
-
danielle_86 · 1926–1942
via via
Een collega van mijn moeder heeft hier gewoond. Ze vertelde altijd over de gezellige buurtmarkt op zaterdagochtend.
-
fleur_79
Dit huis heeft een bijzondere positie op het perceel. Is er iemand die weet waarom het zo ver naar achter staat?
-
sandra_db · tot 1935
Van 1934 tot 1935 was dit ons thuis. mijn kind zijn er opgegroeid en weten niet beter. De tuin, de straat, de buren — alles was vertrouwd. Wat een herinneringen heeft dit pand!
