Celebesstraat 1-G13, Hengelo
Hengelo
5 berichten
-
pauldk · vanaf 1917
via via
Mijn schoonmoeder noemde dit altijd "het mooiste huis in de straat". Ze woonde er van 1917 tot 1928. Ik snap haar goed.
-
flipvd
Ik woon hier al een tijdje en zoek iemand om mee te hardlopen in de ochtend.
-
cas_vb · 1952–1975
via via
Mijn opa groeide hier op als kind. Een van de weinige herinneringen die hij altijd levendig bleef beschrijven.
-
liesvb
Wij wonen hier en zoeken iemand die af en toe kan oppassen. Weet iemand iemand?
-
sanne1952 · 1938–1941
Wie herkwnt dit adres uit de jaren 30? Ik zoek medebewoners uit die tijd voor een reünie.
