Bronovolaan 1D-7, 2597AX 's-Gravenhage
Den_haag
4 berichten
-
vera1982 · vanaf 1926
via via
Mijn vader woonde hier voor ik geboren was. Er hangen nog foto's van dat huis bij ons thuis aan de muur.
-
froukje1960
Wij wonen hier en zijn op zoek naar een goede school voor onze kinderen. Ervaringen van andere ouders zijn welkom.
- maud_58 · vanaf 1945
-
frankb · vanaf 1949
via via
Een collega van me woonde hier tijdelijk na een verhuizing. Ze was er erg blij mee, goed bereikbaar en fijne buurt.
