Brandtstraat 97, 2572CC 's-Gravenhage
Bouwjaar: 1914 · 's-gravenhage
4 berichten
-
nina_r · 1943–1959
Hier woonde vroeger toch een mevrouw Willemsen? Ze had altijd bloemen voor het raam. Ik zou zo graag weten hoe het met haar gaat.
-
miesj · 1972–1973
Ik ben bezig een boekje te maken over de buurt en zoek verhalen van oud-bewoners van dit adres. Wie wil er meewerken?
- gijs_m · 1914–1942
-
diana_vb · 1943–1973
In 1943 zijn we hier komen wonen als jong stel. 30 jaar later in 1973 vertrooken met tranen in de ogen.
