Braakakkerweg 1G-20, Wageningen
Bouwjaar: 1955 · Wageningen
8 berichten
-
kees_90 · vanaf 1973
Hier heb ik mijn eerste relatie gehad. In 1973 trok ik in bij Mohamed en in 1990 gingen we ieder onze eigen weg. Fijne herinneringen.
- lieked · 2005–2023
- olaf_53 · 2007–2023
-
otto_db · vanaf 1977
Hier heb ik van 1977 tot 1982 gewoond. We hadden altijd een bruine stafford, Roxy. Die bond de hele straat af en kende iedereen. Wat een tijd was dat.
- stanvd · tot 1998
-
toosn · 1958–1965
Van 1958 tot 1965 huurden wij dit huis. De verhuurder was streng maar rechtvaardig. We hebben er altijd goed gewoond.
-
hilde1960 · 1993–2016
In 1993 namen wij de sleutels in ontvang van het huis dat wij jaren hadden gespaard om te kunnen kopen. Een mijlpaal die we nooit vergeten.
-
sonja_vp · 1969–1973
Weet iemand wie er hier van 1969 tot 1973 gewopnd heeft? Ik doe onderzoek naar de bewonersgeschiedenis van de straat.
