Bovenstreek 9, 9731DH Groningen
Bouwjaar: 2002 · Groningen
6 berichten
-
stan1985 · 2005–2016
Er woonde hier ooit een meisje dat Tess heette. Zij en ik waren dikke vriendjes. Weet iemand iets?
-
bepj
Dit huis heeft een bijzondere positie op het perceel. Is er iemand die weet waarom het zo ver naar achter staat?
-
leona73 · 2003–2007
Ik zoek getuigen van een buurtvergadering hier in de straat rond 2003. Er werd iets besloten waar ik nu meer over wil weten.
- sophvk · 2006–2020
- sam1962 · 2014–2021
-
pauline1960 · vanaf 2005
via via
Mijn neef heeft hier vlak na zijn huwelijk gewoond. Zijn vrouw vond het de mooiste straat van de stad. Ik geloof haar.
