Bouwerschapweg 51, 9795TA Woltersum
Bouwjaar: 1928 · Woltersum
8 berichten
-
sterrer
We zujn hier net ingetrokken. Zijn er meer huisdierenbezitters in de straat?
-
hildes27 · 1955–1977
via via
Mijn beste vriend woobde hier van 1955 tot 1977. Ik was er zo vaak dat de buren mij ook kenden bij naam.
-
leon1982 · 1951–1969
Kent iemand nog de buren van dit adres? In de jaren 90 was er een mevrouw Van der Zwart die altijd een kat op haar vensterbank had.
-
femke_80 · 1936–1948
via via
Mijn buurvrouw van vroeger woonde hiervóór op dit adres. Ze had altijd goede herinneringen aan de straat en het saamhorigheidsgevoel.
-
gijs_93
Net ingetrokken als gepensioneerde. Zijn er dagactiviteiten voor senioren in de buurt? Ik ben actief en sociaal.
-
joost1970
Dit was vroeger het woonhuis van de schoolmeester van de buurt. Er hangt nog een foto van hem in het gemeentearchief.
-
pimvdm · 1950–1964
via via
Een goede vriendin van me woonde hier van 1950 tot 1964. We belden wekelijks. Ze had het er altijd naar haar zin. Nu woont ze in Spanje, maar ze mist de buurt nog.
-
kim_vk
Ik ben hier komen wonen na jaren in het buitenland. Wat een fijne buurt! Heeft iemand tips voor de beste lokale winkels?
