Bosstraat 200, 2153AT Nieuw-Vennep
Bouwjaar: 1965 · Nieuw-vennep
5 berichten
-
lars_vk · 1981–1992
Mijn vroegere buurmeisje Johan woonde hier tot ongeveer 1992. We waren dikke vriendinnen op de basisschool. Iemand die haar kent?
-
paulw · 1997–2000
Kent iemand de bewoners van dit adres uit de jaren 90? Ik probeer mijn stamboom te reconstrueren.
-
femkea · 2007–2013
Van 2007 tot 2013 was dit mijn thuis. Ik heb de straat zien veranderen, maar de sfeer bleef altijd hetzelfde.
-
anja1985
Ik woon hier met mijn twee katten en zoek een goede dierenarts in de buurt. Heeft iemand een aanbeveling?
-
erik1967 · tot 1994
In 1966 namen wij de sleutels in ontvang van het huis dat wij jaren hadden gespaard om te kunnen kopen. Een mijlpaal die we nooit vergeten.
