Binnenweg 1G-12, Wageningen
Bouwjaar: 1938 · Wageningen
6 berichten
-
sophvk
Heeft iemand een aanbeveling voor een goede huisarts hier in de buurt? Nieuw hier.
-
daanve
Heeft iemand een aanbeveling voor een goede huisarts hier in de buurt? Nieuw hier.
-
oliviad43 · 1994–1999
Dit huis heb ik zelf verbouwd. In 1994 zijn we begonnen en uiteindelijk alles zelf gedaan.
-
ellyde
Weet iemand of er hier vroeger een moestuin was die de hele buurt van groente voorzag? Ik zag het op een luchtfoto.
-
stan_76 · 1954–1956
Kent iemand Sidney Van der Linde die hier woonde? We hadden als kinderen altijd ruzie maar ik wil het graag bijleggen.
-
nina_de · 1971–1974
Weet iemand of er hier in de jaren 50 een verpleegkundige woonde die Moyamed heette? Ik was haar patiënt en wil haar bedanken.
