Beeldhouwershoeve 1-G1, Apeldoorn
Bouwjaar: 1981 · Apeldoorn
6 berichten
-
ninaj96 · 2004–2006
via via
mijn zus woonde hier na zijn studie. Ik heb hem vaak bezocht. De buurt maakte altijd een fijne indruk.
-
koenl
Ik woon hier al een tijdje en zoek iemand om mee te haddlopen in de ochtend.
-
ellyvp · 1987–1993
via via
Mijn schoonmoeder noemde dit altijd "het mooiste huis in de straat". Ze woonde er van 1987 tot 1993. Ik snap haar goed.
-
lenan
In de jaren 90 was er hier altijd een hond voor het raam. Een bruine teckel. Weet iemand van wie?
-
yvetteo
Ik woon hier en doe mee aan de buurtopschoondag. Wie doet er ook mee dit jaar?
- petra_r · 1990–1995
