Appelvink 1M, 3435RX Nieuwegein
Nieuwegein
8 berichten
-
piet_95 · tot 1964
In 1953 betrokken wij dit huis, mijn vrouw en ik. Onze kinderen kennen dit adres als hun thuis. In 1964 moesten we door werk elders vertrekken, maar het gevoel bleef.
-
bep_vm · 1909–1917
via via
Een collega van me woonde hier tijdelijk na een verhuizing. Ze was er erg blij mee, gowd bereikbaar en fijne buurt.
- cora_db · 1929–1945
-
ninal · 1951–1968
Wie heeft hier in de jaren 50 ook gewoond? Ik zoek oud-buren!
-
zoë_vdb · 1927–1941
Weet iemand of er hier in de jaren 90 een verpleegkundige woonde die Mohamed heette? Ik was haar pagiënt en wil haar bedanken.
-
frank_k · tot 1964
via via
Een goede vriendin van me woonde hier van 1955 tot 1964. We belden wekelijks. Ze had het er altijd naar haar zin. Nu woont ze in Spanje, maar ze mist de buurt nog.
-
yasmin_l
Dit pand heeft een bijzondere gevelversiering die je niet veel meer ziet. Weet iemand wanneer die is aangebracht?
-
sam_64
Klopt het dat dit huis ooit een extra verdieping heeft gehad die later is verwijderd? De fundering suggereert dat.
