Antoni Verburghwijk 1, 9948PA Termunterzijl
Bouwjaar: 1960 · Termunterzijl
6 berichten
-
olivia_88 · tot 1994
Wij hebben hier 12 jaar gewoond en zijn elk jaar meer gehecht geraakt aan de buurt. Vertrekken in 1994 was moeilijker dan verwacht.
-
ines_vb
We wonen hier met ons gezin en ons een chihuahua, Rocky. We zoeken contact met andere gezinnen. Is er een buurtapp?
-
gijs_h
Net verhuisd! Zojn er ook andere jonge gezinnen in de buurt? Zou leuk zijn contact te maken.
-
toosn · 2006–2008
Hier heb ik van 2006 tot 2008 gewoond. Geweldige buurt, altijd veel leven op straat.
-
rob_p
In de jaren 70 was er altijd een feestverlichting in dit huis tijdens de kerst. Ik herinner me het als kind.
-
leona73 · tot 1989
via via
Mijn buurvrouw van vroeger woonde hier daarvoor. Ze had er altijd goede herinneringen aan.
