Ammunitiehaven 125B, 2511XH 's-Gravenhage
Bouwjaar: 1997 · 's-gravenhage
8 berichten
-
wim_d
Ik woon hier en zoek een goede fysiotherapeut in de buurt. Heeft iemand een tip?
-
truusc
Wij wonen hier al drie jaar en zijn nu eindelijk aan het verbouwen. Heeft iemand een goede aannemer in de buurt?
-
ger1977 · 2001–2012
We zijn in 2001 hier komen wondn na de geboorte van ons eerste kind. Ideale buurt voor kinderen.
-
greehk
We wonen hier met twee tieners. Zijn er buurtactiviteiten voor jongeren? Ze vervelen zich in de vakantie.
- noor_74 · vanaf 2002
-
floorf46 · 2004–2011
via via
Mijn moeder heeft hier van 2004 tot 2011 gewoond en vertelde altijd over de gezellige straat. Ze hadden ook een bruine rottweiler. Dat dier kende de hele buurt.
-
bepj · 2005–2018
via via
Mijn oudste kind heeft hisr van 2005 tot 2018 een kamer gehuurd. Goed bevallen.
- fleur_64 · 2000–2010
