Adriaan Pauwstraat 27, 9716CP Groningen
Bouwjaar: 1956 · Groningen
6 berichten
-
jolavr · 2004–2016
via via
mijn broer woonde hier na haar studie. Ik heb hem vaak bezocht. De buurt maakte altijd een fijne indruk.
-
femke_78
Net ingetrokken! Is er een goede bakker of markt in de buurt waar jullie van houden?
-
simon1948
Ik ben hier komen wonen na jaren in het buitenland. Wat een fijne buurt! Heeft iemand tips voor de beste lokale winkels?
-
frouvl
Dit was vroeger het woonhuis van de schoolmeester van de buurt. Er hangt nog een foto van hem in het gemeentearchief.
-
piet_95
Net verhuisd! Zijn er ook andere jonge gezinnen in de buurt? Zou leuk zijn contact te maken.
-
corrde
In de jaren 90 stond dit huis te koop voor een fractie van de huidige prijs. Ik vroeg me af hoe dat destijds was.
