A. van Spronsenstraat 69, 2552JX 's-Gravenhage
Bouwjaar: 1982 · 's-gravenhage
8 berichten
-
wendy1955 · vanaf 1985
In 1985 trokken wij in als net gescheiden vader met twee kinderen. De buurt heeft ons heel goed ontvangen. Dat heeft enorm geholpen.
-
esther_w · 2012–2013
We hebben hier 1 jaar gewoond. Echt een fijne plek.
-
riet_vl · tot 2015
via via
Een goede vriendin van me woonde hier van 2005 tot 2015. We belden wekelijks. Ze had het er altijd naar haar zin. Nu woont ze in Spanje, maar ze mist de buurt nog.
-
zoë1995
Mooie hoekwoning. Ik lees dat dit pand al uit 1911 stamt. Klopt dat?
-
sara_86 · tot 2020
via via
mijn zus woonde hier toen ik nog klein was. Ik mocht soms een weekend logeren. De buurt voelde altijd als een groot dorp.
-
maud_58
Heeft iemand een aanbeveling voor een goede huisarts hier in de buurt? Nieuw hier.
-
joke_vdh · 1990–2013
Van 1990 tot 2013 woonden we hier. mkjn kinderen zijn hier opgegroeid en hebben er fijne vriendjes gemaakt.
-
zoë_vdb · 2005–2009
Is er iemand die in 2005 of daarna op dit adres heeft gewoond en mij kan vertellen hoe de buurt er toen uitzag?
